30 mars 2011

I`m not a girl, not yet a woman

Hej!! Här är det tråkigt väder idag också men varmare idag än igår men ingen sol .. Hörde att hemma är det varmt och sooligt å jag som längtade att komma hit för att få vara i solen men jaja den kommer väl :) Det är nästan bara 2 veckor kvar här innan det bär iväg och det känns som ja skulle vilja hinna med så mycket innan :p Kommer kanske att bli en tripp till New York för mig också nån dag, S kusin som var här förra helgen bor där och ska visa mig runt om han har tid, så de blir skojj för en dag:)  ska vara 3 dagar på vandrarhemmet och hjälpa till 2 pizza kvällar och en dag ska vi och se på en baseboll match här i Baltimore :) Ja jag har nog lite på schemat ännu ja vill göra bara jag kommer mig till för det är ju att åka själv och ta med mig O kanske.. Var till parken igår med både tjejerna, N var till tandläkaren så hon behövde inte åka till dagiset efteråt utan vi gick till parken istället :) Fick prata med både pappa och mamma igår på skype och det är alltid kul att få se dem :) Saknar dem och speciellt A och K! <3 Hoppas de kommer till London. :) Har inte så mycket annat att säga en att dagarna rullar på och fort går det tycker jag.. Hejdåå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar