15 mars 2011

Dag 2

Har inte hant sa mycket har nu.. Min dator har fatt fnatt sa jag maste anvanda en annan dator som inte har de tre sista bokstaverna sa ni far forsoka lasa anda och forsta.. Jag var ut pa promenad igar med barnvagnen och gick i en jatte stor galleria med kladaffarer och skoaffarer m.m. Dar kommer jag nog att spendera mycket tid! :D Har varit nu bada dagarna med lilla O och kommer att vara det alla dagar utom helgarna.. :) N ar pa dagis nu sa hon ar dar men jag for och hamtar henne om dagarna.:) kommer inte att komma na bilder nu eftersom datorn inte funkar sa far jag den inte fixad sa far ni vanta pa dem tills jag kommer hem...:) Hittar inte sa mycket har annu men jag gar runt och kollar men det mesta kan ocksa vara pa kor avstand.. Man ska vara valdigt vaksam har och inte lita pa nagon och det har jag markt redan att man ska kolla efter eftersom man vet aldrig.. Men nog pratat nu. Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar