8 mars 2011

Jag har tänkt på det länge att jag måste väl nog skriva blogg medans jag är borta och nu har jag fått igång en. Som jag försöker få lite snyggare men det var innvecklat tycker jag. Men det struntar jag i nu för nu försöker jag bara komma igång och se hur man gör. Skulle nog kanske behöva lite hjälp av någon men jag skall iallafall försöka.
Jag börjar få riktigt resfeber nu för det är ju bara 3 dagar kvar. Planet går 8 på morgonen så vi måste köra ner på kvällen och natten. Tobias och Kim skall köra ner mig så slapp jag ta bussen, sköönt!
För de som inte vet vad au pair gör och vad det innebär så skall jag bo hos en familj och vara med deras barn som en barnvakt när föräldrarna jobbar. Jag får mat och husrum och fickpengar av dem. Men nu skall jag försöka mig på desinen igen så får vi se.

1 kommentar:

  1. Va skoj att du kommer att blogga om din resa! =) Allt kommer säkert att gå bra men att få resfeber är inte så konstigt! Lycka till! //Piisa

    SvaraRadera