22 mars 2011

I only wanna be with you

Här händer inget särskilt nu har varit med Louise och hennes dotter Nina ikväll och lekt i en park som är högt upp på en backe så man hade utsikt över hela stan, jätte fint. Ja satt där å titta ut och funderade och verkligen njööt :) De pratar också svenska så de var kul. köpte lie idag också när jag var ute med O, tights, 2 par solglasögon (bara för att jag aldrig hittar nått som jag är nöjd med hittade jag två par idag) :P och ett midjebälte för att jag glömde mitt i Finland. Hittade ett par skor idag också men köpte dem inte men jag tror nog ja ska gå efter dom bara ingen annan har hunnit före förstås :) har också ett par på ett annat ställe men jag vet inte om jag ska hämta dom också :P haha :) I love shoes det är bara såå!! :D men det finns inte eller det finns nog men jag är inte helt såld i skorna här om jag inte har hittat den rätta boden än.. det blir väl i London men jag tror det är ganska mycket dyrare där att handla. I Atlanta är det billigare än här så det är bra :) Min snålhet kommer fram ibland när jag tänker efter att jag kan få mera saker för priset på ett skopar.. :P men nog om det nu.. Vi bor i en ganska liten lägenhet men jag har eget rum med badrum och det är jätte härligt. Så jag tror jag ska kasta mig i badkaret om en stund som jag också har :)  Erik jag var till Starbucks idag och drack som du har frågat mig flera gånger! Det var nog gott men jag dricker ju inte kaffe så jag tog nått annat.. Får väl prova någon variant av kaffe sen nån gång..  Den 14 april flyger jag till Chicago och är där i 3 dagar sen tar jag, C och O flyget till Atlanta. :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar