18 mars 2011

I just haven't met him yet

har varit en riktigt bra dag idag som borjade forst med att N och jag akte pa childrens museum. Det var riktigt kul dar faktist och jag mastade ju bara upp och klattra ocksa i tornet med allt mojligt i, det fanns ocksa olika rum med t.ex. cafe och affar och ett vatten rum med allting i :) Vi var dar nastan hela dagen sa mina fotter ar vaaldigt trotta. Det har varit jatte fint vader har idag och over 20 grader varmt :) nar vi hade varit hemma en stund och vilat akte vi hela familjen ivag till en park och kopta med mat och N fick leka. :) akte hem pa na gator som man kan ta taxibaten till eller ocksa kan man ga dit, sag valdigt trevlit ut dar och det var mycket folk och manga restauranger, affarer och barer och vid vattnet var det. :) hoppas jag kan aka dit nan dag eller ga dit om jag orkar var ganska langt :) Nar jag blir rik nan gang i framtiden sa ska jag nog soderut :) det ar en sak som ar saker, inte bara resa utan bo :) Mitt forsta skopar ar inkopt men fler kommer det att bli tro mig :) Pa sonda kommer vi att aka till washington och kolla vita huset och bara ga runt och se :) Nu kommer jag inte pa mera... Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar