11 mars 2011

Klockan tickar..

Som rubriken lyder: klockan tickar och snart börjar det bli avfärd, ca runt kl.11 hade vi tänkt åka så vi har bra tid på ås ner. Kommer att vara tungt att åka, speciellt från Anton. Mitt lilla charmtroll kommer jag att sakna Väldigt mycket! Men när jag är på väg ner kommer det nog att bli bra bara jag kan kommunicera så jag inte blir för nervös för då blir det till ingenting. Planet går kl.8 imorgon bitti och först flyger jag till London där jag skall byta flyg. Det är en jätte stor flygplats så ajg hoppas jag hittar min buss för att jag skall byta terminal. Sen flyget till Philadelphia och där är det tullen jag är nervös över för där kommer de att fråga saker av mig. Det skall nog gå bra bara jag inte tänker så mycket. Jag har ju köpt ett lexikon att ta med mig. :) Här hemma öser snön ner så jag hoppas det slutar till natten så vi slipper köra i snöovädret men knappast. Har ju varit en jordbävning i japan med flodvågor, jag hoppas det inte för otur med sig.. :p Bara inte något plan blir försenat också så att jag skulle missa planet i london, för där vill jag inte sitta.. Nu ska jag inte fundera så mycket och min resa kommer att gå bra och iallafall bli oförglömlig! Ett minne för livet! Jag hoppas jag får träffa klasskamraterna för de söker i vår och åker iväg till nya skolor i höst medans jag stannar här och gör min praktik och tar igen 4 kurser och skriver studenten. Det är egentligen bra att jag åker för att då får jag sköta studenten ifred och inte ha yrkesskolan på samma gång.. Men nu måset jag packa vidare! Ha det så bra alla vänner som läser i kalla, snöiga Finland! Så ses vi över skype sen när jag är framme! :) Hejdåå!!

1 kommentar: