26 mars 2011

Fireflies

Mina rubriker är låt texter om ni undrar... Imorse var jag till biblioteket med N å var på en sagostund och de matade fiskarna och kollade en film. Det var ett jätte stort och fiint bibliotek, verkligen! Har varit till ett vandrarhem idag som också fixar olika saker idag t.ex för en liten scoutgrupp , de lagade mat, målade ansiktmålningar och pysslade på. jag hjälpte till i köket och det var jätte mycket folk i min ålder som jag träffade och det var riktigt roligt att få prata med någon som är i min ålder. Träffade en flicka från helsingfors som är här på typ praktik i 6 månader. Hon var 28 år men såg mycket yngre ut men vi ska träffas nån dag :) lite roligt när vi sa att vi var från finland men talar inte samma modersmål.. :P jag hade jätte kul iaf och jag ska nog dit nå mera när de behöver hjälp med något. :) DE var så välkommnade och trevliga och pratade med en och frågade man kom in så bra i gruppen direkt :) och jag får öva språket :) Ikväll blir det nog inget mera för mig ska vara med O när N har gått och lagt sig för att S och C skall gå ut en stund.. Över helgerna kommer jag nog att sakna mest hem för att jag inte har så mycket att göra och inte vågar gå ut själv på kvällarna, det finns så mycket konstigt folk här så man vet aldrig.. Imorgon ska jag gå med N på nån filmstund och efteråt åka iväg någon stans.. Ha en bra lördagskväll alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar