19 mars 2011

datorn fungera!

de e super bra fö nu kan jag få in nå bilder ni som vill se var jag håller hus :) S:s kusin fixade den han är här över häljen :) Idag har jag också varit till childrens museum med N, S och kusinen och senare åkte vi till Washington allihopa och kollade på vita huset :) Det var två mindre demonstrationer där idag utanför så det var många poliser och de hade det avspärrat så jag slapp inte til gallret på framsidan som jag ville och ta kort men jag fick nog några bilder iaf :) Har varit där hela kvällen och gått runt och åkte till George town för att äta mat. Har varit en lång dag och jag är trött nu så Gonatt! :)  Nu får ni se några av era efterlängtade bilder!









 Där oppe bor jag på 18:onde våningen :)
 Washington DC
 framgården



 childrens museum

 vita huset




1 kommentar:

  1. Du haar Jätte Fiina bilder täji! :)
    Å hande rosa blusin va Jättefin å ;)
    Åså siir e ut att va fint där å, men he veta ja nu räjj! :D
    ÅÅÅåååhhh, jaag å vill tide!!!!! <3

    SvaraRadera