15 maj 2011

Trip to your heart

Hej alla! Igår var det full dag här. S:s syster med familj kom hit igår och var här hela dagen. Men jag tog tunnelbanan till Oxford street och spenderade dagen där :) Var ju dum å trodde jag skulle orka gå i högklackat så mina fötter mår inte bra idag.. Jag gick och tittade i jätte många affärer och åt mat och trängdes med allt folk, verkligen trängdes det var så mycket folk där.. Tog tunnelbanan tillbaka sen på kvällen och det var sååå mycket folk på tunnelbanan där fick man verkligen också trängas.. Skulle inte ha kommit på och då let jag ett åka för där rymdes jag inte på men alla var nog lika fulla. När jag kom till stan gick jag och köpte starbucks kaffe och sen hem :) Efteråt kom C:s föräldrar som kom med planet :) Å de hade med sig lösgodis hemifrån å guuud va ja saknar lösgodiset :p haha! Nu är det bara 3 veckor kvar tills jag kommer hem :) Har inte så falig hemlängtan ännu heller men A saknar jag nog mest... Min lilla ögonsten :) men det är ju bara 2 veckor tills jag får se honom, mamma och Kim =) Ska bli så kul! Idag vet jag inte vad ja ska göra bara ta det lugnt och gå ut och gå. Alla andra har gått till en stor "kulle" på picknick idag. Tänkte också stiga av vid Big Ben igår men när det var så mycket folk så började jag inte trängas utan tar det någon annan dag istället.. Nu har jag inte så mycket mer att skriva... Har inte så mycket att skriva här känns det som men lite iaf.. :) Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar