28 maj 2011

I`m not a girl anymore

Hej! Har haft en jätte bra kväll med C ikväll :) Jag for inte till Oxford idag utan for till Asda med hela familjen och stoor handlade. När vi kom hem bestämde jag och C att vi skulle fara på bio för jag ville det så vi var och tittade på Pirates of the caribbien i 3D, den nyaste filmen :) Den var nog riktigt bra hade lite svårt att hänga med i språket bara för att det var så svår engelska.. Men annars gillade jag filmen och det var också första gången jag såg en i 3D.. :) När filmen var slut tog vi tunnelbanan tillbaka och gick till en bar och drack en margarita, mums :)  Så såg min dag ut idag :) Igår glömde jag att säga att vi gick ut och åt hela familjen till en Italiensk restaurang och för första gången på kanske 3 år nu så drack jag ett glas rödvin :o Att jag verkligen kunde för första gången var på nyår fäör 3 år sedan tror jag och efter den natten/kvällen sa jag aldrig mer rödvin men igår drack jag mitt första rödvins glas och det smakade inte alls dumt :) Men jag glömde att ta med mig min kamera.. :/ Imorgon runt 11-12 kommer familjen hit som ska bo med oss till tisdagen och maten ska börja förberedas till imorgon kväll. Så jag ska börja gå och lägga mig nu. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar