27 maj 2011

Sista helgen

Nu har denna vecka gått snart och dagarna går ganska fort.. väntar så på de som kommer hit!! Och jag tror att askmolnet inte kommer att förstöra någon resa.. :) Tänkte gå på madame touseou imorgon men blir inget för när jag skulle köpa biljett från netet gillade det inte mitt kort, för jag orkar inte stå i kö hur länge som helst för att slippa in och hade jag fått biljetten hade jag sluppit det. Men men det får bli en annan gång. Det var ganska dyrt för att bara se "dockor" och ta kort på dem så.. Ska på kvällen åka till Oxford street och träffa en person som jag träffade när jag handlade i en affär, så får se vad vi hittar på.. Roligt att komma ut nu när det är sista helgen här :) På söndag kommer C:s kompis hit med familj: man och 2 barn och farmor. Förstår inte riktigt vad farmorn ska med för för att vara barnvakt. Blir ju bara trångare här men.. De stannar till tisdagen så det kommer att vara fullt hus här då. På söndag kväll ska också C och S ha en liten bjudning med alla deras vänner här runt omkring så då blir det nog fullt hus också. Jag ska göra smörgåstårtan tror jag, mums  :) Men nu ska jag gå och lägga mig.. Godnatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar