11 maj 2011

It`s too late to apologize

Här rullar dagarna fort på. Är med barnen från 8 till 6-7 på kvällen. Ska tvinga mig själv ikväll att gå ut och gå för det behövs. Var ju ute och sprang i atlanta flera kvällar och det var riktigt skönt men nu har ju slappheten kommit igen. Vi har nu två dagar varit från morgonen till ett bibliotek där de har lässtund, sångstund och pysselstunder för barn. Och imorgon ska vi ta tunnelbanan och möta upp S och L och gå till en kyrka där de har nå svenska skola där de sjunger och pysslar tror jag. :) Kyrkan här och i America är så olikt kyrkan hemma. Nu sover de båda två och jag ska städa upp lite medans och försöka hitta något att få upp glas skervorna med för det föll ett glas ur diskmaskinen när jag och N var och skulle ha glas att dricka ur..Men det finns ju inga städredskap i denna lägenhet så jag vet inte riktigt hur ja ska göra.. Men nu ska jag gå. hörs! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar