16 maj 2011

Live life

Hejsan!
Igår hade jag bara en lugn dag, hittade shopping centret som är under jorden där jag gick och kollade men köpte inget =) Drack kaffe ute i en park och tittade på folk, har blivit en riktig livsnjutare =)  De andra var ute på picknick igår och gick riktigt långt men när jag mittiallt satt där ute så såg jag dem på andra sidan gatan så jag gick upp dem och hem med dem, vi laga god mat, lax som S hade köpt från fisk handlarna. Det är färsk fisk han handlar där tidigt på morgnarna och krabbor, räkor m.m. så trött på fisk tror jag man kommer att bli här iaf :p och han köper inte så lite åt gången heller utan köper allt som ser bra ut =) haha
Idag gick jag och N till Docklands museum på en barngrejj där de hade vattenlek, klätterborg med mycket mera, de hade också sång och musik stund och fick frukt till sist att äta :) Sen gick vi hem och när barnen sov så gick jag och M ut och gick och drack kaffe på ett mysit uteställe vid vattnet. :) Vi menade att gå till ett ställe men vi svängde av för tidigt så vi kom aldri dit men vi gick om en jätte stor park som jag nog ska gå till nån dag med barnen. Efter att vi kom hem tillbaka åt vi och gick ut på en låång promenad igen med R,N och O som också kom med :) Och vi stannade och drack kaffe på samma ställe igen.. :P Men trevligt var det och nu känns det nog i mina ben men har sett mycket iaf idag :) Imorgon är det sista dagen de är här så vi ska åka och kolla Big Ben, London Eye med mera det blir en bra promenad imorgon också och det är lättare att vara flera när man har den 2 sitsiga kärran med sig för det är inte hissar överallt utan kan bara vara trappor också.. :) Men det blir bra så slapp jag åka själv :)


 En fin park mitti i alla höga hus omkring.
 Nakna kockens restaurang
 där bor vi högst upp!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar