2 maj 2011

If you were mine

Hej där! Imorgon är det sista dagen i Amerika.. Rätt så tråkigt faktist men jag tror nog London blir bra också :) Närmare hem.. :p Kommer att sakna Atlanta för jag trivdes verkligen här, tycker det är fint här och trevligt. Men jag ska absolut tillbaka till Amerika någon gång.. Det är ett måste! Den här helgen blev jätte bra jag är riktigt nöjd :) I fredags klippte jag av mig håret till axlarna och igår kväll färgade jag det mörkare med lite rött i :) I fredags om kvällen var jag med D och A på baseball och det var riktigt roligt. Men man ska nog ha tålamod för det kan ta en stund innan det händer något i spelet men det är bra de har storbilds skärm som de har allt möjligt roligt på och publiken är så med att ropa och hejja :) Men de förlorade i förlängningen så det var lite tråkigt.. Efteråt hade de fyrverkerier som publiken fick sitta och titta på en stund.. I lördags solade jag i flera timmar och mot kvällen när det blev mörkt for vi på en lasershow till stone mountain. Det var såå mycket folk där som kollade. Det var som att kolla en film, de visade kända männikor från georgia, hade musik till hela tiden, visade från kriget mellan nord och syd m.m och en massa fyrverkerier som kom nu som då och riktigt mycket till sist när de hade om nationalsången och publiken stog upp och sjöng med. :) Efteråt när vi kom hem gick jag över til grannen där de hade fest för att de hade konfirmation på dagen och släkten var där och de tittade också på en fight, jag var inte riktigt intresserad så jag hängde inte med så mycket i matchen.. Men det blev en riktigt bra kväll iaf :) kommer att sakna det.. Igår var jag hemma nästan hela dagen själv och bara slappade för att jag var så trött.. Men har haft det jätte bra här :) Nu gruvar jag mig mest till på onsdag när jag ska sitta hela dagen på Philadelphia flygplats ensam.. Kommer att bli tungt och tråkigt men det måste gå. Nu har jag skrivit så mycket så det får nog räcka nu på en stund.. :) 

 Stone mountain
 Baseball

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar