4 maj 2011

London

Hej! Sitter nu på flygplatsen i Philadelphia och ska snart gå ombord på planet till London. Flög hit imorse från Atlanta, så har väl suttit här nu i kanske 7 timmar. Men tiden har gått ganska fort tycker jag. Har ätit mat och gått runt och tittat i affärer, kollat big brother avsnitt som jag har börjat följa sen jag kom till amerika. Har också pratat på skype med Luca och Kim. :) Min flygning kommer väl att ta ca 6-7 timmar tror jag och när jag kommer fram imorgon så måste jag leta upp terminalen där de andra kommer för de kommer in 1 timme efter mig. Jag har ju bara handbaggage nu med mig medans C har 2 barn, barnvagn, 4 väskor om inte mera och en bilstol så jag måste söka upp dem när de landar och hjälpa såklart.. Sen har vi en bil som kommer efter oss och kör oss till vår takvåning =D Kommer att bli så lyxit att få bo i en stor takvåning! Man blir väl nog bortskämd också.. :p
Jag glömde att säga att i fredags var ju jag med A,O,L och N till zoo. :) Det var riktigt bra! Och mycket djur :) Började sakna djuren hemma!
Så min Usa vistelse är över efter jag har lyft men jag kommer absolut att komma tillbaka!! :) Det är ett som är säkert!
Nu måste jag sluta för att jag ska gå ombord så ses vi nästa gång i London.. Hejdåå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar