24 maj 2011

Sun is up

Skall vara så typiskt att vulkanen förstör min hemresa nästa helg.. Också om inte K,m å A kan komma heller.. För då blir vi hemlösa så om vi inte kan flyga hem måste vi hitta någon annan stans att bo. Jag hoppas verkligen askmolnet drar iväg eller försvinner så planen kan gå! Här är det inte avstängt men hemma har de väl stängt någon flygplats. Över helgen var också S:s syster med familj här och sov över en natt så i lördags for jag till Oxford street en sista gång å handlade lite kläder, presenter. I söndags gick vi allihopa till en park så barnen fick gunga och leka. Det var en jätte stor gräsplan där som S ville att vi skulle springa och tävla över och den var faktist riktigt stor så jag, S och S:s systers man sprang. Jag trodde inte jag skulle orka men jag Vann! :) Så nog har ja ju konditionen kvar ännu :) Idag var jag med barnen till en lekpark så N har nått att göra och vi tog med oss lunch också. Har varit riktigt varmt idag så har solat lite på den ena av 5 balkonger vi har när barnen sov middag. Ska visa lite bilder vad jag köpt och på våra små vänner som N och jag sköter om här utanför i vattnet.

 Den här klänningen köpte jag i baltimore, det hör också till ett halsband med massa kedjor.
 Det här fartyget måste ju bara ha kört fel, eller?




 Våra små liv som vi matar :)


byxorna är också nya men är ifrån baltimore. :) Köpte också vita jeans shorts.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar