6 april 2011

The way it is

Hejj igen!! Ska skriva några rader så ni vet vad jag håller på med här borta. Igår regnade det riktigt mycket från morgonen men klarnade upp och solen kom fram men det blåste också väldigt grymt. Var ut och gick ner till Inner Harbor med O och hämtade upp N vid dagis. N springer alltid för att vinna före alla till dörren så hade on så otur att hon snubblade precis vid dörren och föll rakt in i en hörnkant med pannan. :/ var riktigt otäckt men idag var det mycket bättre.. :)  På kvällen gick C,O och N till L och N så jag följde med in till stan och gick i affärer och var å åt en jätte god smörgås! Fick med mig 2 par nya jeans hem och ett snapsglas med Baltimore på. :) Jag har fått en tanke att ja ska samla på snapsglas härifrån och jag har 3 st. nu med ett som det står fort mchenry på och ett med washington dc och ett med baltimore på. :) ska också försöka hitta från chicago, atlanta och london :) blir lite roligt att sätta i mitt vitrinskåp sen :) Idag har det varit jätte bra väder och jag har hjälpt till att reda upp och kolla N:s kläder eftersom vi har kläder som ska till 3 olika ställen :p Väskorna  ska till atlanta, några som flygs direkt till London och några som far ij en container som de får i höst när de kommer från Finland. Jag förstår inte hur C håller reda på alla väskor för jag försöker hålla reda på dem men föreslog idag att vi måste lägga lappar på dem så vi vet.. :p För jag kommer inte ihåg :p Det kommer jag också att få göra skicka varmare kläder till London med flyget och ta med lättare och somrigare kläder till Chicago och Atlanta. :) När jag hämtade N idag från dagis så gick vi hem och åt och sen gick vi ut och tog också med O för att 2 killar spelade musik nere på framgården och en förening hade lite bjudning för att typ visa upp sig lite. Musiken var bra och killarna var duktiga och vi satt och lyssnade på dem tills det var slut. :) Och nu rinner det vatten i en vägg och det syns och hörs i S och C sovrum men det läcker från lägenheten högst upp och rinner neråt förstås.. De flyttade baseballen till lördag men nu har jag fått ett mail att det inte alls blir något :( För lite folk hade tid på lördagen så det är jätte tråkit :( jag ville verkligen gå för baseball är väldigt stort här i baltimore.. men men kan inte göra något åt det. Nu ska ja sluta babbla, Gonatt!!


 jag saknar min kille!! han provade min kappsäck och rymdes i så ja skulle ha kunnat tagit mig med honom ;)


Min söting!! <3

1 kommentar: