24 april 2011

Meet me halfway

Hej! Hur har påsk helgen varit? Här har den varit bra! Med mycket egghanting :) I fredags blev det inget zoo utan kanske någon annan dag. Vi fixade också till kalasen som vi hade i lördags. Först barnkalas med 12-14 barn och några föräldrar stannade, det var trevligt och de hade så mycket att göra så tidin gick fort å över. :) det fanns ett litet hopptorn, små pooler, rutshkana, mete, och ägghanting såklart, m.m :) Klockan 5 började mera folk komma som släkt och vänner och det blev ganska mycket folk. Jag kommer inte ihåg några namn alls vad de hette :p Så det blev att äta mycket god tårta och pizza beställde vi och godis och frukt å drinkar drack vi å det var riktigt trevligt :) Senare var jag ut med några ungdomar och körde och vi var till ett hus där några var mne där var det tråkit så vi forsatte kvällen på en bar där 18 var åldersgränsen, är ju 21 på alla barer här också men det serverades ingen alkohol utan vattenpipor istället och var å åt mat efter å sen hem igen.. Men det var en riktigt rolig kväll, verkligen! :) Alla var så intresserade av min "tandpiercing" som de saa och ville kolla ;) finns kanske inget sånt här att göra. Hoppas på en likadan helg nästa helg eller bättre :)  Idag har jag mest varit ute med barnen och solat och smurit in mig måånga gånger! å senare for vi till D:s syster på påsk mat och där var hans 2 bröder med familj och systern med sin familj, 1 bror fattades med familj. Så de är en stoor familj med många barn och långa är de allihopa. Så där fick man nog kalla sig själv kortis.. :p Men det var god mat och en jätte stor trädgård och stort hus hade de. Pratade också med alla där hemma idag på skypen :D De var på påsk kaffe hos mamma å Anton så farmor,mormor å henrik å "övermarkan" pratade jag med :) Fick riktigt hemlängtan.. Också när Anton visar mig nya saker och vinkar å säger ord han har lärt sig att säga, han förstår nog att det är jag där på dataskärmen. :) Så det var min helg i princip och riktigt trevligt har jag haft det och jag trivs här jätte bra! :) Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar