8 april 2011

Hej igen!
Idag regnar det också här...suck.:(  mycket missnöjd med vädret men det har ju varit väldigt fina dagar här också. :) Idag har jag packat och gott igenom O:s kläder, inte lite kläder ..:) :p Hennes kläder ska vara i 4 olika väskor, till Chicago, Atlanta, det som åker direkt till London och det som ska vara i containern som kommer i höst. Inte lätt men har det klart nu och igår gjorde jag samma sak med N:s kläder. Fast hon behöver ingen Chicago väska. C är också med och tittar så det blir någorlunda rätt så de e bra. Inte så lätt att veta vart man ska lägga och i vilken väska och vad som ska doneras eller slängas. Har också plockat leksaker, vad vi tar med till London och vad som ska vara i containern med möblerna och kläderna.  På tisdag flyttar vi ut till ett hotell för då börjar en firman packa allt som är i lägenheten och där är jag och S 2 nätter och de andra 1 natt. Innan vi flyger till Chicago :) så på torsdag kommer jag dit och vi är där 5 dagar förutom N som är i Atlanta färdigt :) Vi har ju 16 st. turer bokade att flyga innan vi är i London :p Idag skulle N och jag ha gått på zoo men det blev ju inget pga regnet men imorgon ska vi gå på aquarium och på sönda på något museum :) ha en bra helg alla där hemma! Saknar alla!

2 kommentarer:

  1. Mamm din frågar: Hur kan et haald räjdon åp allt? E gåtar ju va så råddot. (fin bild tå du va opp i hede blomtrie) :)

    SvaraRadera
  2. he va no men bäre ja fick början så vae no bäre ti lag som ja tyckt å fö stora å varma kläder for ju direkt i containern å mest sommarkläder for i atlanta väskon.

    SvaraRadera