21 april 2011

Happy Easter!

Hej hopp! Förra natten fick jag nog se mitt åskväder, vaknade upp av att det bara small nått så fruktansvärt å blixtar över hela himlen. Jag blev faktist lite rädd måste ja erkänna tills jag somnade igen. Och vet ni vad! Jag har blivit röd som en kräfta, suck.. Jag somnade i solen och jag vet inte hur länge men en stund nog så nästan hela mig på framsidan är röd. Så typiskt! Idag var jag och O på Wallmart medans A, L, N och M var på dans så hittade jag en snygg jacka till Anton som e svart och röd och man kan vända på den ut å in så är det som en blus :) själv köpte jag fyra nya linnen ti mig att ha på här i värmen.
Imorgon har vi tänkt vi ska gå på zoo jag, A, O, L och N :) kommer att bli trevligt :) Idag i solen hade vi 35 grader men poolen har inte öppnats ännu den öppnar först nästa vecka..
Har varit med alla 3 idag och M va i skolan.
Vi har också fått veta vad vi ska bo i i London för en månad, vi ska få bo i Penthouse :D En jätte stor våning med 3 sovrum, 2 vardagsrum, kök, takterrass m.m :D Så det kommer att vara en bra utsikt när vi fått takvåning :) Lyxit! Ska ta tag i min lilla gå ut å gå eller ut å jogga ide om kvällarna nu medans vi e här det är mycket roligare och skönare än att vara ut och jogga i stor staden :)
Nu vill jag bara säga:

GLAD PÅSK ALLA DÄR HEMMA! =)




2 kommentarer:

  1. Glad Påsk sjölv!! :)
    Vi ska ti anton å Moster på sönda :)

    SvaraRadera
  2. jo ja tänkt vi sku säijj hej på skype tå ni je allihop :)

    SvaraRadera