27 april 2011

Over you

Hej igen! Idag har det varit en jätte bra dag med A, C och O :) Vi har shoppat hela dagen! Åkte 11 i morse och kom hem 9-halv 10 ikväll :) Men det var inte jag som var värst! Det var C för hon köpte kläder att ha på sitt jobb. Min shopping blev 3 nya skopar, ett jeans par men de är uppvikta så det är inte hel långa jeans, En topp/klänning och en t-shirt som man antingen visar magen med eller har ett linne under. :) Det stora problemet blir sen när jag ska från London och hem hur jag ska få med mig alla skopar för de tar ju sånn plats i väskor. Blir nog att köpa en till och betala till.. Vi var efteråt all shopping och åt kinamat :) Det var gott! Igår var ju jag och A med barnen in till ett mindre köpcenter också för att fördröijja lite tid och där köpte jag den svarta magblusen. och vi körde karusell och åt mat :) Så har haft två bra dagar nu och på fredag ska jag och A på baseball match, de blir kul :) Vi ska se Atlanta raves - Saint lois cordinals.. Vi ska också försöka få en klipp tid några stycken och klippas oss, jag är i nöden av en klippning! Vi ska också fixa tånaglarna här, alla har det. Jag tror det är populärare att ha tånaglarna fixade än fingernaglarna. Tycker nu jag har märkt iallafall.Ikväll har en storm brutit ut. De varnar för flera tornado som kommer att komma men vi är precis på gränsen av varningszonen och en tornado har åkt förbi oss men dragit med sig jätte mycket. Men det kommer flera. Får hoppas det inte kommer någon här nära så vi får sitta i källaren inatt. Men det blåser jätte hårt och regnar och blixtar så vi har nog riktigt oväder här inatt. Vädret ändras väldigt fort här, från soligt till regn och åska och efter en timme kan solen vara uppe igen... Är bara 1 vecka kvar nu i Amerika så bär det av till London å bo i Penthouse. Känns lite tråkigt men ändå jätte kul att få komma till London :) Nu ska jag visa det jag shoppat.. Gonatt!

 Lila converse!
 beiga högklackat!

 karusellen


 De här båda bilderna är en hel gata och det fanns 5 sånna att gå med fullt med affärer :)


 svarta högklackat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar