17 april 2011

Ed Hardy

Tänkte berätta om min helg nu när jag har tid för det. :) Onsdag kväll när C,O och N for var jag och S och åt mat i hotellets restaurang och efteråt bara ut å gick ner till Inner harbor och var på bio. Vi såg på Limitless och den var riktigt bra :) Torsdag flög vi till Chicago hade med oss en massa väskor och en bilstol. C och O kom på samma gång till flygplatsen från Atlanta. I Chicago bodde vi på ett jättefint hotell med fin utsikt. :) C var på konferans alla dagar så jag var med O och S om inte han hade något annat för sig. Vi träffade deras vänner där och var ut och åt mat och det var riktigt trevlit :) Jag och O gick mycket på Michigan avenue som är den populäraste gatan med an massa affärer och restauranger. Det regnade också mycket där så vi var mycket på hotellet också för ibland skulle man ha behövt ha gummistövlar på sig för att inte bli så himla blöt om fötterna. Jag följde med S till en lägenhet de äger, jag minns inte vilken våning den var på men högt uppe var den att molnen ibland skymde utsikten. Jag var där för att se på utsikten och vilken utsikt alltså man kunde se riktigt långt över staden och vattnet. :) Så det var 3 bra dagar i Chicago jag fick tillbringa :) Igår tog vi tåget till Bloomington där vi är nu. Vi bor hos C:s vänner och idag var vi och åt frukost med ett par som C har bott hos när hon var här som utbytes tror jag och efteråt bodde hon också hos en äldre kvinna som idag är 84 tror jag som hon har varit hos idag och jag har varit på ett köpcenter, det var jätte stort! Och vet ni vad jag köpte där :o Ed Hardy klackaskor :D De är så snygga!! ska visa dem för er! Köpte också en vårjacka för 5 dollar, billigt ;) En blå fin topp och en t-shirt jacka som amn kan ha utanpå en vit, svår att beskriva. köpte något också åt mamma men kan inte säga vad eftersom hon läser och det får hon se när jag kommer hem och blårutiga shorts till Anton :) Imorgon flyger vi ner till Atlanta och jag tror en liten tjej där kommer att bli väldigt glad när vi kommer. :) Ska visa lite bilder till er nu istället. :) Hejdå! 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar