11 april 2011

Last night and the four last day in Baltimore.

Hej! ska rätta mig lite angående de närmaste dagarna.. :) Det blir 3 dagar i Chicago och två dagar far jag, C och O ner till Bloomington IL där vi ska bo hos C:s kompis och hon ska på nån klassträff där och träffa andra vänner. Vi tar tåg dit som tar ca.3 timmar. Efter de två dagarna flyger vi ner till Atlanta. Så det är nog att kolla på google maps nu å se var jag håller hus :) Idag har vi haft 28 grader varmt här och det har varit jätte skönt och jag och O har varit ut nästan hela dagen :) Försökte få lite färg på mig men jag vet inte om jag lyckades så bra.. Vi har jätte mycket att göra ikväll med allt packas och allt som ska i olika väskor. jag ska ha mina saker i tre olika väskor. Jag får bara använda min lilla handbag nu alla 4 gånger jag flyger så ja måste sätta mina kläder till atlanta i C kappsäck som hon lämnar där och jag tar med mig kläder ja ska ha i chicago och O:s kläder. Mina andra kläder jag inte ska ha med mig skickar jag direkt till London i min kappsäck som firman packar imorgon och de kommer 8 imorgon så då måste allt vara klart att visa vad som ska till London direkt och vad som ska i containern. Mycket att hålla reda på och vi har det såå varmt i lägenheten fast vi har opp alla fönster när solen har värmt hela dagen.. Sista natten här inatt imorgon flyttar vi till hotellet. Och jag vet inte om jag kommer att ha något internet förrän vi anländer till Atlanta men ni vet ju var jag är så.. :) Imorgon kväll är det pizza kväll på vandrarhemmet så då ska jag vara där för sista gången. Över helgen var N och jag till aquarium och såg på delfinshow, olika fiskar, hajjar, maneter mm. :) Och i söndags var vi till vetenskapsmuseum och det var riktigt intressant. :) Men nu måste jag packa! Ja lägger in några bilder från helgen så ni får se. Har jätte mycket att packa nu hejjdå!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar