20 april 2011

Glorious

Idag har det inte hänt så mycket har varit med O hela dagen och nu sover hon middag. N och L var på dagis idag några timmar men nu är de hemma också. Gick ut och gå med O och L för att få O att sova och N somna i sitt rum medans. M är i skolan om dagarna men hon borde också snart komma hem. Idag är det mulet eller ibland kickar solen fram men det är varmt (25 grader) och kvaft som om det är nå regn i luften eller åska. Skulle vara kul med lite åska bara för att få se hur grym åskan kan bli här. det är inte som hemma det är mycket, mycket värre. Igår fick jag ett sommarjobb erbjudande att åka till Bryssel som au pair. :) Skulle ha varit super kul att åka men jag tackade nej. Skulle absolut inte ha velat göra det men jag har sommarjobb, har 3 prov att skriva och börja på med studenten i slutet av sommaren. Och en lillebror som jag inte vill vara ifrån. Men jag får åka senare det finns nog alltid familjer som vill ha en au pair. :)
På påsken kommer det att bli barnkalas och kalas för släkt och vänner så det blir en full dag :) De va allt från mig. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar