25 januari 2012

Min dag

Nu har jag försökt gjort om min blogg men det är omöjligt.. Så nu lämnade en bild ja vill ha större bara liten i hörnet.. Nå jag måste nog försöka få hjälp av någon som kan sånt här...
Börjar få lite ångest över vad jag ska göra över helgen när jag fyller år.. :s Skulle vilja hitta på något kul men VAD och VAR? Blir galen snart på tänkandet..  skulle vilja bjuda mina vänner på smörgåstårta och ha en roli fest som avslutas på en bar, antingen i k-stad eller vasa förhoppningsvis.. Men nog om det nått måste vi väl hitta på :) Idag är det riktigt kallt -15.. :/ hatar det här kalla vädret..Har varit till skolan två gånger idag och var å köpte en björn borg hand väska åt mig som jag tycket var fin :) Var också och kollade en annan sak som jag kanske ska göra eller jag ska nog men när har jag inte bestämt mig inom snar framtid iaf ;) men det får ni se då. ;) Men nu ska jag försöka våga mig ut en stund , bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar