29 januari 2012

29.01 1993

Idag är det min födelsedag och jag fyller 19 år! :) börjar känna mig gammal :p haha  Hade en super bra kväll igår med mina bästa vänner! :) var först hos Sara och åt tårta, lyssnade på musik, pratade och hade det bara lugnt och trevligt tills vi for till Alma först där de faktiskt hade jätte goda drinkar och senare gick vi till Night Bird.. :) Dansade häcken av mig och jag och C blev bjuden av en person som skickade strippan med shottarna =D hah  Så tummen upp för den kvällen och för den här helgen! =D Tack de som var med!;) Idag steg jag upp tidit å pigg och glad och ingen krapola alls. var ute och pulkade med Anton tills gästerna kom och jag fick öppna mera presenter :) Jag har fått: en drink bok och drink mått (så nu får jag börja göra riktiga drinkar :p), klackaskor, bed hed produkt, didrikson jacka, krukväxter med krukor, pengar, bestick, kaffe burk och smycken! Jätte fina saker och jag är super nöjd! :) Bilder kommer någon annan dag av helgen. Nu ska jag krypa ner under en filt och kolla film. :) Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar