23 januari 2012

målning

Nu har min bil åkt på målning, jag körde ju in i en bil så nu ska min få bli nymålad. Var efteråt med K en stund på kaffe och sen till skolan. När jag kom till skolan hade "min " klass fått åka hem för vi var utan lärare.. Och ingen kan säga till mig så man kommer i onödan.. Fick gå till gymnasiet senare och ha en timme och sen gick jag in till näsby för att ta mammas bil hem. Ikväll vet jag inte vad jag riktigt ska göra men hittar nog på något.. Helgen har varit bra men det är synd att misstag ska bli sån stor sak ibland men va kan man göra när man också e onykter så kan det komma lite vad som helst av alla...

jag själv är som i ett mörkt hål nu kan man säga, det är länge sen jag har varit på sådant här dåligt humör och har inte lust med någonting.. Och ingen skolmotivation heller.. allt e tråkigt och det finns inget att göra..
Jag skulle behöva en underhållare nu just som får en att gråta av så mycket skratt! :)
nejj nu måste jag aktivera mig och det blir att börja med skoluppgifter. bajj bajj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar