26 januari 2012

260112

Denna dag har varit lång men ändå bra på sitt vis. Var i skolan hela dagen och sen hem och sköta om djuren tills vi skulle åka till Korsnäs och hälsa på mina kusiner men det tog längre än jag hade trott för jag skulle ut med fiie och miili men hann inte..:) Var iaf roligt att träffa lilla Kim som vi säger eftersom det har varit två Kim i familjen men han börjar inte vara så liten längre, han fyllde 8 år i lördast :) Fick också hämta min bil idag och den var så snygg nu på förar sidan när den är ny målad :) Nu var denna dag uppskriven tack och gonatt mina vänner!

Do not judge, 
Do not judge others wrong, 
Do not judge other people's mistakes, 
Do not judge other people's lives,
And do not judge others' lifestyle because 
No one knows better than yourself!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar