3 januari 2012

2011


2011 listan:


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Var som au pair till Amerika och London!
- Höll du dina nyårslöften?
Hade inga.
Dog någon som stod dig nära?
Nej.
- Vem har du de bästa minnena med?
Mina vänner, familj och mig själv som for själv på en oförglömlig resa! 

- Vilka länder besökte du?England och Amerika
- Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
12 mars när jag åkte från Helsingfors till Amerika. Det var en tung och blev en låång dag men ändå så häftigt att få vara med om allt!
- Största misstaget?
Att säga nej till en sak för att sen ångra det..


- Har du varit sjuk eller skadat dig?
nej 
Vad spenderade du mest pengar på?Kläder,skor och nöjjen
- Gjorde någonting dig riktigt glad?
 Finns många saker! :)

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2011?
Rihanna, ACDC med fleera..
Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit mera av de fina stunderna och tagit mera vara på det man hade. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
hmm..  

- Konstigaste i år?
Inget jag kommer på men nått konstigt har väl nog hänt.
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag hade kalas för familjen och senare en liten fest för mina närmaste och bästa vänner och det blev att åka till baren :) 

Bästa boken du läste i år?
Ända boken jag läst vill säga är: millennium män som hatar kvinnor. 
Största musikaliska upptäckten?
Vet inte riktigt men mera rock iallafall.

Något du önskade dig men inte fick?
En egen lägenhet skulle sitta fint och jag letade men hittade ingen men kanske 2012.
Vilken kändis var du mest sugen på? 
hmm.

Vem saknade du?Min klass från yrkesskolan som bytte skola i höstas men inte jag.
De bästa nya människorna du träffade? 
Många arbetskamrater och många andra.
Vad gjorde du första dagen på året?
mådde skit och bara degade pga en grym huvudvärk.
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Kom hem från London och överraskade mina vänner och det bar av till fagerö! :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Joodå, men det blir så bra som man själv gör det.
Hur skulle du beskriva året 2011 med fem ord?
Spännande, lärorikt, roligt, händelserikt och helt fantastiskt år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar