20 januari 2012

20.01

Helgen e äntligen hääär, super! Kommer att bli en rolig helg för Luca kommer hiit! :)
Åker antagligen ut imorgon på niesby city baren och hoppas det blir bra! I veckan har jag hållit på med lite allt möjlit som varit och hälsat på Popi och Kalex som har det så bra där de är, varit ut och gått mycket, städat, varit på kaffe med Anthonia, m.m. Hemma turneringen i söndags gick bra men vi förlorade första matchen å de va nog synd för att vi vann samma lag helgen före.Ikväll ska jag kanske köra åt Fiie, Jessika och Michelle eller fara på träning men jag tror det inte blir så, har inte orken för det ikväll å så ska inte tränaren komma heller.. Idag gjorde en fin själ mig jätte glad med att ge mig en rosbukett! :) Så fiina! :)
Ha en Bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar