8 januari 2012

I det lugna.

Helgen har gått i det lugna men har ända haft mycket att göra. :) I fredags var det första dagen jag fick sova läänge på detta jullov men fick starta upp den dagen med provläsning och en bokrecension som tog så länge och försvann när jag skulle lägga in den på netet. Hur otur kan man ha liksom.. :S Å inte hade jag den sparad någonstans heller..
På kvällen var jag också på innebandy träning och och på senan for vi till Petra där det var många andra redan, vi spelade päreläbarin och han kolla lite film. :) Men roligt att bara vara och ha det mysigt med dem man tycker mest om! :) mera sånt.! I lördags blev det tidig väckning för att åka till morfar och på en kaffe och sen till Kurikka för att spela turnering. :) Vi vann båda matcherna! =) Och jag var så nöjd med min insats för jag fick mycket beröm den här gången att jag blivit självsäkrare på plan, så de e kul att höra! :) När vi  kom hem fick jag börja om med bokrecensionen och for efteråt till Anthonia på kalas där A, A, C, P och K var redan! :) Stack sen in på baren med dem och blev att lämna där en stund, nykter dock :) Körde hem lite folk på natten och fick sen åka själv hem å sova.  Idag har ja bara läst på prov och sovit typ..
Har 3 prov denna vecka och tror det inte kommer att gå så bra fast man kan ju alltid hoppas. Har ingen motivation alls att läsa till prov och inte heller att gå i skolan.. Var ska jag hitta motivationen?
Nu ska jag fortsätta läsa och sen kolla film. Tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar