22 juni 2011

Times change

Igår jobbade jag till klockan 3 och efteråt kom Mari-Sofi och vi for och red Rina och Matilda. :) I lördast var jag också med Julia och red Kalex och Popi. :) Efter vi hade ridit var jag hemma en stund och sen for jag upp till näsby för att vara med Fiie och Miili, Vi var till tb, Yttermark till Mikon å Alex och kolla på deras nya kisse Puzzel som var jätte söt! :) körde i näsby liite och pratade som vi flickor gör.. ;) Alltid lika nyttigt. ledig idag faktist men sen jobb igen torsdag,fredag och söndag. Det är riktigt roligt att jobba tycker så om där jag är alla  eglada och en bra sammanhållning har vi. Klart det finns stunder när man blir trött och bara skulle vilja sätta sig ner men då finns det alltid någon som piggar upp en :) Idag hade jag planer att vara med Norah men de skulle till en villa så idag vet jag inte vad ja ska göra det blåser ganska friskt men varmare är det idag iaf.. :) I måndags träffade jag Denise och Kikon och det var roligt för det är ju så länge sen sist :) Senare for jag till Anthonia för att kolla in hennes nya lägenhet som jag tyckte va jätte fin :) Innan jag kom hem var jag också jätte sugen på att skaffa mig en lägenhet och få flytta hemifrån men det första jag måste få skaffat är en egen bil och det närmar sig faktist bara jag hittar det jag vill ha nu så.. :) Men nu nog om mig för nu ska jag gå ut. Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar