10 juni 2011

30 grader

Vilken värmebölja vi fick denna vecka :o Tur att man hann hem men tråkit när man jobbat bara för där har vi haft varmt.. Jisses.. men har ju inte skrivit nu på länge jobbar för fullt. Jobbade måndag och tisdag och ledig onsdag när jag uträttade lite ärenden och var och träffade sara :) Var upp till skolan och försökte få lite info om mitt nästa år men det var dåligt, jag vet mina kurser jag måste gå och min praktik men när kurserna går vet jag inte. Skulle ju vara bra att veta så man får säga till när man kan jobba då istället.. jobbar torsdag till måndag och tisdagen ledig. Men jag e riktigt nöjd med min arbetslista, fick vara ledig midsommarafton och tomatkarnevals helgen, Så de e ja glad för :)   Över helgen blir det inte så mycket eftersom jag jobbar hela helgen men ikväll ska jag vara med Luca som är här denna helg =) Ska bli så kul så får vi se vad vi hittar på :) Saknar N och O, det känns så konstigt att inte ha dem runt sig om dagarna.. Men bara jag får nån dag ledig ska jag ta med mig N och göra något. :) Här får ni se de sista bilderna från London innan jag kom hem. :)
 Anton älskar flygplan!
 Disney lekaffär :)

 Tre trötta barn..
 Olivia :)








Jamie Olivers restaurang. Blev inte så bra bilder därifrån men gott var det! :) Ska börja fixa mig nu tills Luca kommer, jobbar kväll imorgon så Riina och Matilda ska till betet imorgon. :) See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar