5 juni 2011

HEMMA!

Nu har det varit väldigt tyst här på några dagar men jag e hemma nu i lilla Närpes igen :) Alltid lika skönt att komma hem, man kanske inte tror det men det är det! Har ju inte skrivit här nu så att jag inte skulle ha avslöijjat att jag kom hem en dag tidigare.. :) Och jag lyckades! Överraskade blev de minsann och det var så roligt att se mina vänner igen och hur glada de blev :) Det värmde! Kände verkligen hur mycket jag har saknat dem..
Ja ska berätta nu vad som hänt de senaste dagarna så återkommer vi till gårdagen igen.
Onsdags kvällen åkte ju jag och mötte upp mamma, anton och kim. Ojj va roligt det var!  Anton tyckte det var jätte konstit att jag kom där mittiallt och var nog blyg för mig i början men det gick om efter en stund :) Onsdags kvällen gjorde vi inte så mycket åt god mat och satt på takterrassen. :) Torsdagen tog vi barnen och for först till Oxford street och gick där och köpte lite saker och drack på ett cafe och senare for vi till London Eye och gick där och åt hot dogar och våfflor som var sviindyrt..Och det var såå mycket folk där när det var så fint och varmt väder. Gick vidare över bron och om Big Ben till parken som är bredvid Buckingham palace och åt lite och Norah och Anton fick springa runt och leka en stund. :) På kvällen var vi ännu så mätta så mamma, Kim, Anton och jag var bara ut och gick och det blev nog en bra bit vi gick så mina fötter och ben var riktigt trötta sen. Torsdagen tog vi det lugnare men hade samma fina väder, riktigt lyckat väder det bästa vi haft på en månad :) Vi var till en lekpark så barnen fick leka av sig och efteråt till en djurgård som man får gå runt och titta på alla djur, har kanske berättat om det tidigare.. På kvällen gick vi 4 till Jamie Olivers Italian restaurang och åt riktigt god mat och efterätt :) Och lördags morgonen steg vi upp halv 4 och taxin hämtade oss 4 och det bar av till flygplatsen. Jag var riktigt nervös mina kilon på väskorna skulle gå över för då skulle det blivit dyrt men jag klarade mig precis och handbagage vägde de inte så de va tur! Resan hemåt gick snabbt och vi var hemma. HOME SWEET HOME!
Senare stack jag iväg till Yttermark med Kim, Tobbe och Mike där mycket folk var och de jag ville överraska :) jag hade kilklackar på mig och visste inte att det skulle vara så brant väg ner där de satt på flytbryggan så när de såg mig och jag sa Hej så i sekunden efter satt ja på rumpan i backen, hahaha skulle verkligen ha varit ett kort på de! Men folket fick ju ett gott skratt och jag en fin entre :) Kvällen blev jätte bra träffade nytt och gammalt folk och jag hade jätte rolit! :) Var in i puben också och dansade lite i discot å var utanför å sprang :) En lyckad kväll! :) Idag tar man det bara lugnt och imorgon klockan 7 börjar jag jobba.. See you!

2 kommentarer:

  1. Borta bra men hemma bast, eller??! :) Ha en riktigt skon sommar, och vårda dina minnen ömt!

    SvaraRadera
  2. Absolut! :) Japp de ska ja absolut göra, minnen för livet!

    SvaraRadera