20 juni 2011

Helg

Helgen blev riktigt bra! I torsdags jobbade jag och senare var jag med Felicia ut och körde och till jp å satt en stund på terrassen :) I fredags jobbade jag och på kvällen var vi först massa folk hos Jonny och det bar av till fageröijjen för att se på Jay :) Han var riktigt bra men är besviken när det var ganska lite folk där när de äntligen har något här i lilla närpes men jag antar att de var för att de inte hade några bussar som gick eller att inte discot var öppet. Men det var en kul kväll, lite för kul! ;) Sov länge på lördagen och for på kvällen till Joel med Felicia där det också var mycket folk och senare gick vi till jp för att se om det var nå folk där och det var det och det blev också en riktigt rolig kväll, var inte tills de stängde för jag jobbade söndag halv 1. :) Idag har jag också jobbat och snart ska jag fara på en glass med Denise. :)  Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar