27 juni 2011

sanningen är svår..

Vilken dålig uppdatering jag gör här men hoppas ni läser ändå när jag skriver några rader. :) Jobbade hela förra veckan förutom onsdagen och inget annat sker nu i mitt liv men min midsommar helg var toppen! :) I fredags for jag till Sofie och där var det mycket folk och roligt hade vi eller jag iallafall! :) En kväll man skulle kunna vrida tillbaks tiden till.. Blev en lång natt kom i säng först halv 7 på morgonen och fick sova till 10 för att jag och Kim skulle på Idas konfirmation. Var på konfirmation länge och sen körde jag till Övermark där min familj och släkt var :) Drack kaffe och åt mat där och det var riktigt gott :) Efteråt åkte jag tillbaka till Kalax och satt där men var nykter. Var till fagerö och körde hem en bil men inget annat den kvällen. De hade ju fest efter konfirmationen så det var lite tråkit att va nykter. Söndags morgonen började jag jobba klockan 7 och slutade 11.45 och det var skönt för usch vad trött jag var så jag gick och la mig när jag kom hem. På kvällen for jag till Maria som fyllde 40! Grattis igen :) och for ut med Fie och Mikon. Den kvällen hände det ett som annat men före de var vi och grillade en par stycken eller 2 bilar iaf.. :) Idag varv jag ledig så jag har varit och ridit min häst och efteråt for och hämtade Norah som har varit här hela dagen :) Vi var till Kaskö till parken och köpte glass från torget. :) Kim,Sara och Anton är ju också med. :) Men nu dags för mig att gå och lägga sig när jag jobbar imr.. Gonatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar