16 juni 2011

Here without you

Idag fick man en kortare arbetsdag å vilken tur att solen lyser då :) Igår jobbade jag också och efteråt var jag å red min heppa me Mari-Sofie å va skönt det var att rida :) Efteråt for jag och hämta Mia-Lina och for å se på fotbolls match till Pjelax FC ångvältan mot Bosnien. Det var ju byaliga match.. Bosnien vann med 6-0. Ikväll har jag ridlektioner å efteråt vet jag inte va ja ska göra för jag e ledig imorgon och lördag :) Men imorgon kväll blir det Jay Smith i faggeröijjen, ska bli skojj :)
Jag vill ha en biiil nuuu... Är jätte sjuk på en egen bil nu men ja måste jobba nu för fullt hela sommaren så jag får köpa en. . Saknar så mycket i mitt liv sånt som har hänt som jag bara vill ha tillbaka.. Vrida tillbaks tiden liksom.. men allt har en mening hur det än blir och hur framtiden ska se ut.. Nu ska jag gå ut och sola å sen åka tillbaka med bilen Heippa hejj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar