29 juni 2012

sommarvärmen?

Juni månaden är just förbi men var e sommarvärmen? det är ju kallt ute ännu... Är ledig nu 4 dagar men vädret vill inte vara riktigt bra ibland sol och ibland regn, det är svårt att planera något när man inte vet emd vädret. Skulle ha varit ut i båt och kampat på en holme, särkänniemi, mumindalen. Får hoppas det blir en annan gång och att vädret hjälper till! Till k-stad var jag idag och där köpte jag nya jobbarskor :) Var och åt på Amanda där det var jätte god och lite svensk baserad mat! mumsit.:) Har varit på Eskilsö och på dressysträning för Carolina Westerlund, på picknik två kvällar, jobbat m.m :) Imorgon blir det troligtvis Vasa   för att hämta min lägenhetsnyckel och kanske lite shopping eller Wasalandia med min bror om vi inte åker till Särkänniemi förstås :)

Något jag är riktigt trött och sur på är planeringar när man äntligen är ledig i flera dagar då går inget att planera allt bara ändras.. Så blir det senare planerat när man själv jobbar och inte får åka... Mitt humör är inte det bästa just nu men något bra är ju att jag har fått tillbaka min bil äntligen.

                                                           Carnia bilder:







                             

                                                                Min pojke och min hund <3

piknick och F,E och K kom också dit. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar