20 juni 2012

Lägenhet

Har jag skaffat mig idag ;) Super kul och jag hoppas Miili kommer med mig dit bara hon slipper in i en skola.. :) Stor är den också, med badkar och inglasad balkong :) bara köket som var lit knasigt att man kan ha två kylskåp men det vill jag inte ha så får hitta på något annat att sätta där då istället, En park nära och ett fiint och lugnt område som jag ville och ganska nära min skola :) Väldigt nöjd! Så jag tror nog man kommer att trivas där i ett år framåt :)  
Har jobbat idag och igår och haft ridlektioner.
Midsommaren är just här men var e midsommarvärmen??? Jobbar lörda morg. och sönda kväll så lite får jag fira midsommaren iaf :) Och tomatis fick jag också fixad så jag får åka ut en kväll helst :)
Väntar fortfarande på min bil som ännu inte är riktigt klar men hoppas den är det snart så jag får tillbaka den.. Imorgon blir det att åka till övermark till mina kusiner så får se vad vi hittar på där och fredag blir det att laga mat och ha hit farmor och sen till mormor på kaffe. Något annat då? Inte vad jag kommer på nu.. Så nu ska hundarna ut en sista gång. Gonatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar