16 juni 2012

16.6.2012

Veckorna går och halva juni är gått.. Jag jobbar, träffar vänner, varit på utfärd, ute och grillar fina sommarkvällar vid vattnet,  varit på carnia där det var jätte kul men synd för regnet som kom lördagsnatten. :) A har också fått en studsmatta som vi hoppar på alla dagar så där får väl träningen komma in, hah :) På måndag ska jag äntligen ta fram modet och åka och använda mitt presentkort. ;) Hoppas det blir fiint då! nervööös är ja iaf... :)
Igår tjuvkikade jag lite på nästa arbetslista som jag hoppas inte är klar för att annars måste jag jobba hela tomatkarnevalen och får inte alls se något av den, så j*vla fel tycker jag att de inte kan jämnt fördela den helgen utan några av oss ska jobba hela och alla andra får vara lediga.. Alla vill ju se någon dag eftersom det nu är höjdpunkten i lilla närpes.. suck. hoppas någon snäll själ vill byta någon dag iaf med mig. nog om det.
Nu ska jag fixa mig så får jag se vad kvällen bär med sig, värst med min hemska huvudvärk och imorgon jobb igen.. bara flinet på!
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar