18 juni 2012

19.6.2012

Helgen är förbi och jag har bara kollat film, jobbat, jag måste jobba många helger den här sommaren, ganska orättvist... Men på onsdag ska jag,m, A och Miili åka och kolla på en lägenhet! Spännande :) Hoppas den är fin men 63m2 låter väldigt bra :) Idag har jag äntligen fått det gjort! Har lagat i naveln och det blev riktigt bra tycker jag :) Får vänta nu 2 veckor så ska jag köpa nytt smycke :) Varit till J och hälsat på med S och varit till halpa och bibloteket med A och lånat böcker och senare for jag med S och K å fiskade dit också J och I kom :) Å vad många abborrar vi fick men de var ganska små alla men jag fick en riktigt stor en som vi ska laga till mat imorgon :) Riktigt rolig dag och lyckad fisketur måste ja säga ;) Imorgon blir det jobb igen men inte 7 dagar i sträck som före, blir nog jobbigt i slutet att jobba så mycket.
Nu ska jag krypa ner, Gonatt!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar