26 april 2012

26.4.2012

Tänkte ha en bra ledig vecka med min mamma och bror som också är lediga denna vecka men fick spysjukan istället, så typiskt... Men idag är jag helt bra på nytt och som en ny människa och varit i jobb idag. Fick betyg idag för att jag blivit godkänd i webbkursen Datasäkerheten och dataskyddet inom hälsovården. :) har ockcå varit på en OBBO-skolning som det heter, blev mycket klokare om hur man ska göra om det skulle börja en brand på arbetet och man är där just då. En brandman kom och berättade och upplyste alla. Väldigt intressant och något alla behöver gå och lyssna på om man arbetar på ex. åldringshem. Imorgon också kvällsjobb och sen tar jag helg och kanske far till Åland för att hälsa på Luca eller så stannar jag hemma och jobbar. hmm.. kan inte bestämma mig för att jag lär nog behöva spara tills i höst när man ska flytta och börja betala allt nog för att jag redan gör det men då får jag ju inte jobba på samma vis som nu.. nåjaah.. får se.. måste fundera. Skulle nog vara jätte kul att åka iväg ett varv! :) annars har jag bara varit med mina vänner och varit ut på promenader, till solariet, ut och cyklat och vilat min sjuka mage.. :) men nu säger jag hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar