19 april 2012

19.4.2012

Sista skoldagen var igår och ojj vad skönt! Nu är det bara praktik kvar men jag är ledig två veckor som jag fick tillgodo så ännu bättre! :) Har jobbat hela veckan förutom på lörda så det hoppas jag blir mer av eftersom jag är ledig nu.. :) jobb = mera pengar i plånboken =D  På freda blir det äventyr med bästaste brudarna och jag väntar :) Förra helgen var jag fredagen till vasa på bio den nya filmen american pie (eller torsdag) och jag tyckte den var bra och rolig, var dit med C,N,F och M :) i lördags jobbade jag kväll och sen for jag till Tjöck och for till Night bird med Sara där jag också träffade F, K, M och S det blev en riktigt rolig kväll med efterfest också :) Var ut och sprang och gick igår lååångt med hundarna så nu måste jag skaffa mig ordentliga skor så jag kan börja träna till beach 2012 ;) heheh
Iallafall så ska jag åka upp till skolan nu och kolla studenten hur det gick och sen i jobb, synd att det är så fiint väder här idag så man skulle inte riktigt vela åka i jobb då.

heippa hejj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar