10 april 2012

10.4.2012

Hej hopp! Påsken är över och jag är inte frisk ännu.. Min påsk bestod av:
*familj och släkt
*kalas
* vänner och jp
*påskbrasa bränning
*chaufför
*jobb
*högåsen
* och att vara sjuk med feber, huvudvärk, halsont..

Men påsken var bra ändå. :) Är nu ledig till torsdag och en halv skoldag + jobb så är det helg igen och kanske man tar igen det då efter att påsken blev en nykter påsk. :P njaa.. det får vi see dåå :)  ska försöka bli frisk nu först. I torsdags var jag och hälsade på N och O som har växt och fått så långt hår, det var jätte rolit att träffa dem men man är ju lite nervös först jag vet inte varför men så e det.. :) Någon bild på lilla påskhäxan som jag kört runt har jag inte ännu ska fråga min kusin om några bilder som ni får se sen. :)
Tjingeling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar