21 april 2012

21.4.2012

Kom hem för nån timme sen från Vasa, jag fick köra hem i det roliga regnvädret med lite förbjudna körningar i vasa men det tar vi inte så hårt, haha. Hade i alla fall en skit rolig kväll igår känns idag i armar och ben, träffade nytt folk och mina bästa vänner är bara såå bäst! :)  Vaknade tidigt för att märka att vi låg på golvet och inte på luftmadrassen jag, F och M, luften hade åkt ur. men ett gott skratt att vakna bakis på =) Var och åt pizza idag i vasa och for hem. Vad som händer ikväll vet jag inte fara på kaffe med miili och senare är oklart, ska lägga mig tidigt ikväll så jag orkar jobba imorgon eftersom inte sist natt blev så långvarig max 5 timmar. Meeen bilder får ni vänta på orkar inte lägga in dem nu. Tjingeling ha en trevlig lörda kväll alla! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar