14 november 2011

I ett skal

Helgen har varit bra och lugn med mycket att göra så man inte hinner fundera så mycket.. I fredags jobbade jag kväll och efteråt for jag till Vasa direkt med L och V på Eric Amarillo på Fontana. Drack lite och lyssnade och träffade folk och for hem tillbaka på natten. En bra kväll och rolig hemfärd ;) Lördagen var först på simning med A och direkt efteråt till Alavus på innebandy turnering. Spelade 2 matcher och jag fick spela hela tiden nu och det var så roligt! Vann första matchen med 3-0 tror jag men andra var så jämn men de fick in 0-1 till sist, men vi var glada för de! :) På kvällen när jag kom hem var ja hemma och for sen upp till nesby. N och F hoppa i med mig och vi for till L där I och K var redan för att kolla film.:) K och E kom också och tittade :) Efteråt for vi ut å körde bara en stund. Men annors riktigt trevligt och roligt. :) Nu är det bara 2 dagar kvar så åker vi till London och det ska bli så sköönt att komma bort, skulle kunna lämna där.
 Som sagt jag är som i ett skal men kanske jag kommer ur det när jag har fått vara borta ett tag.. Är trött på alla mina funderingar det blir bara fel eller så blir det inget alls och det kan vara försent och då står jag där ensam till sist. Kanske lika bra,inte vet jag. Det är mitt eget fel. Mitt eget att skylla.
Nu ut och göra nytta istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar