24 november 2011

24.11

London resan var riktigt braa! Det var så skönt att vara borta en stund och få tänka och bara njuta och se nya ställen! :) Vi åt god mat och var ute alla dagar och shoppade och bara vaa och gick runt och tittade på husen och omgivningen och allt möjligt. Var riktigt roligt! Att få träffa Norah och Olivia igen var det bästa! Å vad Olivia har växt, inte på längden så mycket men i sättet och hon har börjat gå och sa nått enstaka ord :) Vi var till Oxford, Piccadilly circule, Green park, Greenwich och Black heat. Nu när jag e hemma igen så har jag mest skolarbeten att göra. I tisdags var jag på Baila latino med Sofie och Cat! De va roligt att röra på sig men har haft migrän i 3 dagar nu och vet inte varför.. :S Igår fyllde Kim år så då sag vi Grattis till honom! =) Nu ska jag börja gå sova. Över helgen får jag träffa Luca ska bli kul! :) Take care Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar