7 november 2011

Don`t fall apart because of me




Jag hänger nog inte riktigt med med det här skrivandet längre men det blir att berätta lite om helgen som vanligt och förra veckan :) Förra veckan fick jag jobba hela veckan känns bra för att jag får också jobba hela den här veckan :) I onsdags var jag till gymmet med Sofie och Emilia och det var skönt att träna lite :) hmm.. va hände mera förra veckan förutom det vanliga då? I fredags var jag och träna innebandy och efteråt var jag ut med Ia och Fie,Petra,Miili och Therese var också med en liten stund. Vi var till K-stad for till Kaskö för att hämta folk som skulle till baren i K-stad och till sist ti Teuva å hämta hem Kimmo. På lördagen blev det en låång ridtur med mamma, Riina och Matilda på Prästö. :) Jätte länge sen men härligt var de! Efteråt till kyrkogården för att tända ljus på farfars grav.. På kvällen sen var det maskerad på Logen så jag och Miili for dit utklädda (trodde jag inte) men så blev det och fina var vi :) Vi var på förfest hos Jade med några stycken och det roliga var att alla var utklädda av oss när vi tog taxi sen till näsby. Blev en rolig kväll och mycket folk tyckte jag iaf! :) Igår var jag bara krapola och var på kalas på kvällen till mormor och Henrik. 
Det här var min utklädnan i lördast :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar