30 november 2011

30.11.2011

Nu är det onsdag redan och jag hinner inte med i detta bloggande. Har så mycket annat på gång nu och mycket läxor. Över helgen var jag, ja vad gjorde jag i fredags? Det kommer jag faktist inte ihåg för ingen innebandy träning hade vi. MEN Joo ja lagade ju en jätte god efterätt och städa och senare på kvällen for jag ut med Ia,Fie å Miili! :) hahah minnet sviker men de vet de som känner mig ;) att jag är väldigt glömsk.. I lördast var jag å simma på morgonen med Anton och vi föröskte få några bra kort när vi båda är under vattnet men han svängde alltid bort så vi får försöka igen på lördag :) han har blivit riktigt duktig i vattnet. Efter simmandet kom farmor, mormor och Henrik till ås och vi åt julgröt med plommonkräm på och efteråt min goda efterätt som jag lagade :) Pepparkaks tiramisu med kompott :) På kvällen blev det skydisco på JP och jag fick träffa Luca äntligen! :) Var en riktigt bra kväll och roligt speciellt på dansgolvet :) I söndags blev det bara att lata sig..
Måndags var jag i skolan och på innebandy och Sofie följde också med för att prov spela och det gick riktigt bra för henne. Igår va i skolan, kom Julia och vi red hästarna och efter på Baila Latino med Sofie! :) Har blivit riktigt hurtig med tränandet nu och det är riktigt roligt att vara på gymmet å träna :) Idag vet jag inte vad det blir men alltid dyker det upp något.. Take care!

Nu är det klart jag tänker vara tyst nu det är lika bra så spelar det ingen roll vad jag vill, så pratar jag inte en massa skit då heller tydligen,
 men du valde fast det var jag som skulle.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar