22 september 2011

WBN

Veckan hittills har varit super bra iaf igår kväll på vasa by night! Skrev min första studentskrivning igår också i engelska som jag hoppas jag klarar men man vet aldrig det kan ha gått helt åt skogen också. Efteråt igår gjorde jag mig klar och väntade på Felicia och Fie. Min bil la jag in på verkstan så vi tog audi dit. Jag körde och vi hämtade Miili på internatet for till ia med grejjorna för att vi sov där över natten. Gick och åt lite mat och efteråt startade vi med att börja stämpla runt på barerna :) Fick mig en skjorta till sist ;) Felicia och jag köade till Ollis i 2 timmar men det var det värt! :) Och hade riktigt roligt i kön också! Dansade, drack och var lite överallt och var till några andra barer också :) En kväll man vill ha i repris! Idag har jag bara latat mig, vi körde från vasa runt 2 efter vi hade ätit på rosso. Imorgon får jag jobba igen. Har fått jobba ganska mycket nu på dagis och det är bra! behövs nog pengar.. Denna helg blir det en luugn helg med matteläsning, träning, lek och plask med anton :) Nu måste jag börja sova! Inga bilder för att jag har blivit såå dålig på att ta kort. hade med mig kameran men inte en ända bild tagen.. :s Gonatt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar